تزریق چربی برای جوانسازی

تزریق چربی به صورت ، که تحت عنوان گرافت چربی به صورت نیز نامیده می شود، یک روند جراحی است که چربی را از سایر نواحی بدن گرفته و قبل از تزریق به صورت ، فرآوری می نماید. با قرار دادن این چربی طبیعی ، که از بدن خود فرد گرفته شده است ، درمان ، حجم را در نواحی از صورت که در اثر بالا رفتن سن ، فرو رفتگی یا چین و چروک در آن ها ایجاد شده است، بازیابی می نماید. 

نواحی تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت می تواند به شکلی موفقیت آمیز علائم پیری صورت از قبیل خطوط ریز، پف زیر چشم، خطوط اخم، و گونه های فرو رفته را درمان کند. این روند، چهره خسته را به یک چهره شاداب و جوانسازی شده تبدیل می نماید. این روند می تواند حجم از دست رفته در گونه ها، لب ها و چشم ها را بازیابی نماید.

نواحی متعددی در صورت وجود دارد که توسط فرایند تزریق ، قابل درمان می باشد.

این روند یک گزینه رایج برای بازیابی گونه های فرو رفته، که عارضه جانبی بالا رفتن سن محسوب می شود، به شمار می آید. تزریق چربی به صورت برای پر کردن شقیقه های فرو رفته نیز موثر واقع می شود.

تزریق کردن چربی در زیر ابروها باعث لیفت آنها و پلک بالایی شده و چهره ای جوان تر با چشمانی بازتر و شاداب تر را خلق می نماید.

در افراد پیرتر، گرافت چربی به صورت، یک روش فوق العاده برای بازیابی بافت از دست رفته و درمان شکل چانه تیز، محسوب می شود.

این روند با سایر فرایندهای زیبایی قابل ترکیب بوده و بهتر است همزمان با فرایند لیپوساکشن، انجام پذیرد. به این ترتیب، علاوه از برخورداری از کانتورینگ در سایر بخش های بدن، می توانید چربی برداشت شده از نواحی نامطلوب را در صورت خود جهت بازیابی جوانی تان مورد استفاده قرار دهید.

چه کسانی داوطلب ایده آل تزریق چربی به صورت محسوب می شوند؟

افراد برخوردار از شرایط زیر، داوطلب ایده آل برای تزریق چربی به صورت می باشند:

  1. دارای سلامت جسمی و روحی باشند.
  2. وزن بدن ایده آل داشته باشند.
  3. نگرش مثبت و انتظارات منطقی از درمان داشته باشند.
  4. به دنبال بهبود کانتور صورت باشند.
  5. هدف جوانسازی چهره از طریق بهبود کیفیت و شرایط پوست را دنبال کنند.
  6. به دنبال کاهش دادن خطوط و چین و چروک های صورت باشند.
  7. بهره مند شدن از یک درمان ماندگار تر را مد نظر قرار دهند.

چند توصیه قبل از تزریق چربی به صورت

اگر قصد عمل تزریق چربی را دارید بهتر است از ۵ الی ۶ هفته قبل به چند نکته مهم توجه کنید :

  • فرقی نمی‌کند که فرایند عمل به چه گونه‌ای خواهد بود، بهتر است از چند هفته قبل مصرف آب خود را بالا برده و با اینکار به پوست خود آبرسانی کنید. آبرسانی به پوست و تامین آب مورد نیاز بدن قبل از جراحی بسیار مهم می‌باشد.
  • تا ۶ هفته قبل از عمل تزریق از کشیدن سیگار و قلیان جدا خودداری کنید تا پوست شما آمده جراحی شود.
  • اگر آسپرین و داروهای ضدالتهابی مصرف می‌کنید، بهتر است برای مدتی مصرف آن‌ها را متوقف کنید. برخی از این داروها ممکن است میزان خون‌رسانی به بدن را افزایش دهند که این امر موجب انباشت خون در نواحی مختلف بدن شده و کار را برای پزشک سخت می‌کند.
  • توصیه می‌شود برنامه‌های خود را برای مدتی لغو کنید تا پس از انجام عمل جراحی مجبور به ترک خانه نشوید. یکی از شروط لازم جهت بهبودی سریع و موثر بودن عمل جراحی، استراحت کافی است.
  • حتما از یک نفر بخواهید که شما را پس از عمل همراهی کرده و به خانه ببرد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *